اخبار املاک دبیاخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسیاقتصادی

اولین پروژه ملکی که به‌طور انحصاری توسط مشاوران اماراتی مدیریت می‌شود، راه‌اندازی شد

داماک پروپرتیز، روز دوشنبه پروژه‌ای را راه‌اندازی کرد که به‌طور کامل به مشاوران اماراتی اختصاص دارد تا آن را به ساکنان و سرمایه‌گذاران خارجی بفروشند.

داماک لاگون ویوز اولین پروژه در امارات متحده عربی است که به مشاوران اماراتی اختصاص یافته و این پروژه به‌عنوان بخشی از همکاری با اداره اراضی دبی (DLD) برای حمایت و شناسایی مشارکت‌های مشاوران ملکی اماراتی در جامعه امارات معرفی شده است.

این توسعه‌دهنده توضیح داد که تنها مشاوران مجاز اماراتی در سراسر امارات قادر خواهند بود این واحدها را به تمامی ملیت‌هایی که به خرید در این پروژه علاقه‌مند هستند، بفروشند.

داماک در بیانیه‌ای به خلیج تایمز اعلام کرد: “داماک اولین شرکتی است که یک ساختمان کامل را به‌طور انحصاری برای مشاوران مجاز ملی اماراتی اختصاص می‌دهد. شهروندان اماراتی هنگام خرید داماک لاگون ویوز از ۱۰ درصد تخفیف برخوردار خواهند شد. مشاوران مجاز ملی اماراتی نیز هنگام فروش این پروژه، ۶ درصد کمیسیون ثابت دریافت خواهند کرد.”

امیره سجوانی، مدیر عامل فروش و توسعه در داماک گفت: “شهروندان اماراتی نقش حیاتی در جامعه مشاوره ملکی کشور ایفا می‌کنند. آپارتمان‌های داماک لاگون ویوز گواهی بر ارائه لوکس و کیفیت بی‌نظیر است و ما از اینکه این پروژه را به‌عنوان یک ابتکار جدید به نمایش گذاشته‌ایم، بسیار خوشحالیم.”

قیمت‌های داماک لاگون ویوز از ۱.۱۴۳ میلیون درهم برای آپارتمان یک‌خوابه شروع می‌شود و تا ۱.۹۴۴ میلیون درهم برای آپارتمان‌های دوخوابه افزایش می‌یابد.

ورود ۱۰,۰۰۰ مشاور جدید به بازار

این توسعه‌دهنده هفته گذشته رویدادی را در دبی برگزار کرد تا مشاوران اماراتی را در مورد این پروژه آگاه کند که با حضور حدود ۳۰۰ مشاور برگزار شد.

تعداد مشاوران ملکی در دبی و امارات به دلیل تقاضای بی‌سابقه برای بازارهای مسکونی و تجاری پس از پاندمی در حال افزایش است.

بر اساس گزارش VVS Estate، انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۴ حدود ۱۰,۰۰۰ مجوز جدید مشاور ملکی در دبی صادر شود که افزایش قابل توجهی نسبت به ۵,۰۰۰ مجوز صادر شده در سال ۲۰۱۸ است.

سال‌های اخیر شاهد رشد مداوم بوده است، با صدور ۶,۰۰۰ مجوز جدید در سال ۲۰۱۹، کاهش جزئی در سال ۲۰۲۰ به دلیل پاندمی، صدور ۷,۰۰۰ مجوز جدید در سال ۲۰۲۱، ۷,۵۰۰ در سال ۲۰۲۲ و تقریباً ۸,۰۰۰ در سال ۲۰۲۳. این افزایش نشان‌دهنده ورود سرمایه‌گذاران و رونق بازار املاک در دبی است که تعداد بی‌سابقه‌ای از مشاوران را در سال ۲۰۲۴ جذب می‌کند.

والنتینا روسو، بنیان‌گذار و شریک مدیریت VVS Estate گفت: “افزایش قابل توجه در مجوزهای مشاور نشان‌دهنده طبیعت پویا و در حال گسترش بازار املاک دبی است. افراد بیشتری مشتاق به پیوستن به صنعت به‌عنوان مشاوران حرفه‌ای هستند که نیاز به آموزش و گواهی‌نامه رسمی برای حفظ استانداردهای بالا در این حرفه را تأکید می‌کند.”

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا